2014年12月12日 星期五

YEAH!!我整好我隻獨一無二既結婚公仔啦!DIY分享


話說我有隻kewpie bb公仔,一直由我一歲陪到我現在,我細細個仲幫佢改名叫脫脫 (當時我話佢無衫著光脫脫,hahaha),呢個都係我blog名的來源吖。我最喜愛的玩具~而家同款的kewpie已經絶版了,即使是vintage玩具店都沒有辦法找到...

好~ 故事講完,言歸正傳。話說我一直都對kewpie bb情有獨鐘,所以無論如何一定要用脫脫公仔做結婚公仔! 但我只有一隻...而且也沒有賣穿婚紗kewpie的店 - 即使有也不是我想要的款式 / 超貴。最後決定從日本玩具店買一對回來,自己學做!

我的脫脫...

就係佢啦~ (衫仔同褲仔係我自己做既,但禮服真係唔識畫紙樣 XP)




幾經辛苦竟找到尖沙咀一間婚紗店有教做公仔衫!!! 二話不說即刻報名啦~經過四堂之後終於完成脫脫女仔版~來分享成果^^



對~教我的nana超細心的由頭紗到首飾都考慮到了,所以我的新娘脫脫是有超有份量的首飾的吖。手戴大巨鑽看見沒有,哈哈哈~


整個課程由畫紙樣到縫製到後期的修飾:釘珠片,頭紗等等,都是我一手一腳做的!是努力十多小時的成果呢~~~ (DIY真的很耗心神但又好好玩)


婚紗的款式跟lace也是可以隨自己喜愛的款式選所以我也給我的脫脫新娘選了個vintage點的風格,再來個大拖尾~很華麗吧 (笑)


來分享一點我的製作過程~ (^w^) ~




現在努力做男生的禮服,完成後再分享吧~



------------------------------------------------------------------------ 


::Wedding Blog::

。脫寶結婚了。主頁。
ESD Life

也可以來參觀我其他的blog呀:


脫寶遊樂場。主頁。


::Beauty::Fashion::Life::

★ BeautyExchange ★ She.com ★ U Beauty ★ TheZtyle  Elle Blog
★ FnB ★ Qooza ★ Salad Blog ★ WeShare ★ BeautyLife ★ 

::Travel::

U Travel

::Follow me on Instagram::

Instagram

LIKE我~努力更新中~支持一下 



也可以like我們家多多的page呀:


 

歡迎聯絡我~tuetbo@yahoo.com

★★試用是個人感受~記得不同膚質/體質的人有不同效果呀~有關試用產品的詳情還是要問品牌生產商呀★★

沒有留言:

張貼留言

留個言吧~o(^v^)o~Leave your comments